Elon Musk, considerat cel mai bogat om din lume, a descoperit o nouă modalitate de a obține profituri. Acesta a lansat un parfum, intitulat „Burnt Hair” („Păr Ars”), și a vândut deja 10.000 de sticle în doar câteva ore, câștigând un profit de un milion de dolari.
„Cu un nume ca al meu, să mă lansez în industria parfumurilor era ceva inevitabil – de ce oare m-am împotrivit atât de mult până acum?”, a scris pe Twitter Elon Musk, care şi-a actualizat şi contul de pe această rețea de socializare pentru se descrie de acum înainte drept un „vânzător de parfumuri”.
„Esența dorinței respingătoare”, este descrierea publicată pe site-ul noului parfum, care costă 100 de dolari per sticlă şi care va putea fi vândut în străinătate începând din primul trimestru al anului 2023.
Citește și: Top cei mai influenți oameni din lume. Cum au ajuns aceștia să strângă averi colosale
Printre precedentele produse neobișnuite lansate de Elon Musk s-au aflat brandul de tequila Tesla, lansat în 2020, şi o pereche de „pantaloni foarte scurți”, care simbolizau victoria repurtată de magnat împotriva investitorilor care au pariat împotriva fabricantului de vehicule electrice Tesla, devenit între timp producătorul auto cu cea mai mare valoare de piață din lume, relatează Agerpres.
Firma sa Boring Company, o companie specializată în realizarea de tuneluri, evaluată recent la 5,7 miliarde de dolari, a vândut aruncătoare de flăcări cu 500 de dolari fiecare la începutul anului 2018, obținând încasări de 10 milioane de dolari. Magnatul sud-african a vândut şi 50.000 de șepci cu logoul Boring Company.
Ambițiile anunţate de Elon Musk de-a lungul anilor au variat de la colonizarea planetei Marte şi până la crearea unei noi economii sustenabile din punct de vedere energetic, creând între timp constructorul de mașini electrice Tesla, compania de rachete spațiale SpaceX și alte companii mai mici.
Citește și: Maye Musk doarme în „garaj” atunci când îl vizitează pe Elon Musk. Care este motivul pentru care modelul în vârstă de 74 de ani face acest lucru
Săptămâna trecută, miliardarul a propus reluarea planului său inițial de a cumpăra cu 44 de miliarde de dolari Twitter Inc., solicitând oprirea unui proces demarat de proprietarii acestei rețele de socializare, care ar fi putut să îl forțeze să plătească acea sumă, indiferent dacă el ar fi de acord sau nu.
Dacă solicitarea lui va avea succes, achiziția Twitter l-ar plasa pe miliardarul sud-african la conducerea uneia dintre cele mai influente platforme media din lume şi ar pune capăt lunilor de litigii care au afectat brandul Twitter.