Black Friday la Fashion Days a început luni dimineață, 7 noiembrie. Bucură-te de cele mai multe reduceri din an

Black Friday la Fashion Days a început luni dimineață, 7 noiembrie/ freepik
Black Friday la Fashion Days a început luni dimineață, 7 noiembrie/ freepik

Fashion Days a deschis ediția din acest an a Black Friday, luni, 7 noiembrie, de la primele ore ale dimineții. Clienții au putut începe cumpărăturile foarte devreme, atât în aplicație, cât și pe site-ul fashiondays.ro, unde au avut acces la cele mai multe reduceri din an, la peste 80% dintre produse, de la peste 550 de branduri.

Primii care au aflat ora exactă a începerii Black Friday au fost utilizatorii aplicației mobile care și-au activat notificările de tip push.

Black Friday se bucură și în acest an de o notorietate în creștere față de anul precedent, de peste 93%, în rândul românilor. Aproximativ 63% dintre cei care știu de acest eveniment intenționează să cumpere, cu precădere cei din segmentul de vârstă 18 – 34 ani, iar hainele se află în top 3 categorii căutate de Black Friday, conform unui recent studiu Kantar.

Beneficii exclusive doar la Fashion Days, de Black Friday

Fashion Days continuă tradiția de a transforma Black Friday în unul dintre cele mai așteptate evenimente ale anului și vine în întâmpinarea clienților săi cu cele mai multe reduceri din an, la peste două milioane de articole. Mai mult, anul acesta este primul Black Friday organizat de Fashion Days sub umbrela Genius, abonamentul la oferte exclusive și transport gratuit disponibil acum în 4 aplicații. Astfel, clienții Genius vor avea, în premieră, un avantaj suplimentar de preț, respectiv 10% extra reducere la zeci de mii de produse premium pe durata Black Friday 2022 și cumpărături cu transport gratuit.

Fashion Days oferă clienților și posibilitatea de a efectua plăți în 4 (patru) rate prin Dressing Room – serviciu lansat în premieră anul acesta de Fashion Days. Clienții pot verifica în prealabil eligibilitatea pentru acest serviciu dacă sunt logați în contul Fashion Days și au un card salvat în platformă.
În prima zi de Black Friday, clienții sunt încurajați să opteze pentru livrarea în easybox, astfel încât vor putea primi coletele chiar și în aceeași zi, pentru comenzile din București și Ilfov. Și de data aceasta, Fashion Days apelează la responsabilitatea fiecăruia de a elibera lockerele cât mai rapid, pentru ca și alte persoane să se poată bucura la fel de repede de coletele de Black Friday.

Citește și: Black Friday 2022. Magazinele care și-au anunțat reducerile de anul acesta. Fii pe fază pentru cele mai bune oferte!

Livrarea este rapidă și gratuită în easybox pentru clienții Genius, iar cei mai activi clienți Fashion Days au posibilitatea ca, în cazul unui retur, să își primească banii înapoi în cont în doar 30 de minute de la predarea produsului returnat.

Pentru o experiență de shopping cât mai simplă și rapidă, clienții sunt încurajați să plătească online prin opțiunea Pay by Click, care permite salvarea datelor cardului pentru ca plata comenzii să poată fi efectuată instant. Iar dacă plătesc cu Mastercard, pot câștiga unul dintre cele 10 vouchere în valoare de 3000 de lei fiecare.

Black Friday, cele mai multe reduceri din an

Clienții Fashion Days vor avea la dispoziție o ofertă extrem de generoasă de articole pentru femei, bărbați și copii, de la peste 550 dintre cele mai cunoscute mărci internaționale, dar și nume autohtone din secțiunea Romanian Corner, însumând cea mai mare valoare de stoc de până acum: 270 de milioane de lei.

Citește și: Black Friday 2022. Ce parfum să-ți cumperi în funcție de zodie

„Pentru ediția de anul acesta a Black Friday, desfășurată între 7 – 13 noiembrie, am pregătit pentru clienți cele mai multe reduceri din an, la peste 80% dintre produse, însumând cea mai mare valoare de stoc de până acum. Cu oferta de anul acesta estimăm o creștere a numărului de comenzi de aproximativ 15% comparativ cu anul trecut și ne așteptăm la un buget mediu alocat de clienți în valoare de 485 lei. Totodată, bazându-ne și pe experiența edițiilor anterioare, peste 75% din valoarea comenzilor va fi generată prin aplicația mobilă, iar prima oră va atinge vârful numărului de comenzi, datorită numeroaselor deal-uri, de neratat, pe care această ediție le oferă și care se epuizează în primele 60 de minute”, a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Te-ar putea interesa și